21 lat

O godzinie 1:06 skończyłam 21 lat.
Nienawidzę swoich urodzin. Już zdążyłam się pokłócić z Adamem. Oczywiście poszło o pierdołę.
Co roku kłóciłam się z moim już byłym chłopakiem.
Kolejna rocznica śmierci Michela Jacksona. Jak co roku pada deszcz, bo rokiowca ma urodziny. Jakby inaczej mogło być.


Wpis dodaje z automatu, bo nie chcę mi się siedzieć do godziny 1.

Taki tort bym chciała tylko, że biały.



Wczoraj od Patrycji dostałam już prezent.

Zawsze się denerwuję w urodziny, że ten czas tak szybko leci...

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Ej buźka do góry! Na pewno nie jest tak źle ;) Życzę Ci spełnienia marzeń, wielu sukcesów, białego króliczka tortu i żeby zawsze w Twoje urodziny świeciło piękne słońce! ;)

    OdpowiedzUsuń