Fotensje na placu

Dzisiaj znowu przyjechał do mnie Dawid (Kluska). Wczoraj po pijaku do mnie wydzwaniał i do mojego brata. :D Ogólnie niezłe jaja z tego wyszły i mam polew.

Postanowiłam porobić trochę fotek, bo się dawno nic nie pstrykałam.

Mój kaktus wypuścił chyba z 3 kwiatki. Niestety już padły.




Na rynnie stał pult i szukał szczęścia w niej.


Dawid miał mi zrobić zdjęcie ale jak zwykle jestem zawiedziona i dodaję tylko jedno. 


Dzidzi chciał foto z Dawidem więc im pierdykłam fotensje.


No i Dawid ma wreszcie jakieś foto na FB gdzie go w miarę dobrze widać, bo wcześniej miał z szerokim kadrem fotki. :)

Dawid nie jest chłopakiem mym jak niektórzy myślą.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz