Zakupy

Ostatnio każdą dniówkę wydawałam na zakupy. Kupowałam truskawki lub ciuchy. :D

Kupiłam sobie tęczową sukienkę asymetryczną w pepco.



Koszulkę też w pepco, bo miałam sweter, a dość ciepło było, a jeszcze musiałam do Sosnowca jechać.



Postanowiłam kupić sobie spódnice asymetryczną w pepco taką jak ma Justyna. http://justingrand.pinger.pl/


Do tego kupiłam szorty/majty, które wyglądają jak męskie bokserki. No ale powiem wam, ze wygodne. Przynajmniej ich nie widać przy obcisłych ciuchach. :)



Czaiłam się na sandały już parę ładnych lat no i znalazłam jakieś w Tychach na osiedlu H w obuwniczym ale nie jest to spełnienie moich marzeń.



Kiedyś tam na allegro wylicytowałam portfel z firmy NICI. Pamiętam jak kiedyś rzeczy z tej firmy były modne. Zapłaciłam 1 zł za przedmiot i 5 zł za przesyłkę.



Przy sprzedawaniu truskawek można się nieźle zjarać. Przekonałam się na własnej skórze dlatego zmuszona byłam kupić coś do opalania. Kupiłam to w Lidlu.




Buzinkę trzeba też chronić.


W tesco kupiłam sobie T-shirty, bo moje stare wyglądają jak szmaty... :)



Babcia mi sprezentowałam żabę na różne rzeczy. Wisi na lampie, bo mam niski pokój. Nienawidzę żab, ale kolor zielony pasuje do mojego pokoju.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz