Pjezenty part 1

Jak wiecie lub nie wiecie we wtorek miałam urodziny. już mi pykło 21 lat. Teraz jestem taka mondra i dojrzała. 21 lat to taka ostateczna pełnoletność. W Anglii chyba można w tym wieku pić już alko.
Z okazji moich 21 urodzin dostałam prezenty:

Od braciszków i Justyny



Bransoletki




Peeling do ciała


Breloczek


Kolejny różowy lakier do kolekcji. Mam chyba już 5 różowych lakierów.



Od Patrycji dostałam bransoletkę, kartkę, majtaski z królikiem





Od Dawida też dostałam prezent, ale już nie z motywem króliczym. ;)


Dzisiaj odprawiam urodziny dla rodzinki i jutro też.

P.S. Moja kuzynka kiedyś ma prezenty mówiła pjezenty dlatego taki tytuł. ;D

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz