Idealny mężczyzna

Dawid na chwile obecną jest idealnym mężczyzną. Lata za mną jak głupi, jest w stanie wszystko dla mnie zrobić, zawsze znajdzie dla mnie czas.
Do tego jest przystojny wysportowany nawet mieści się w moich wymaganiach co do wzrostu.
Moja rodzina go wielbi.
Ma pracę, chce wziąć ze mną ślub, już porusza temat powiększenia rodziny. :o
Nie narzeka jak idziemy na zakupy.
Nawet pomalował mi pazurki u rąk. (Chciałam go sprawdzić.)



Tylko jest jeden problem.

Nie kocham go i nie jestem w stanie go pokochać.

Już prawie 2 miesiące się z nim spotykam (tak dość regularnie) i nic. Jestem wredną, zziębłą babą.

Nie jestem w stanie nikogo pokochać. Wkurzające to jest. Jak tak dalej pójdzie to menopauza mnie dopadnie zanim spotkam tego jedynego.

Z Andrzejem się dość szybko rozkręciło, bo byłam młoda i głupia, łatwo było mi bajer pocisnąć.
Jak to było u was z związkami?

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz