Novaclear- recenzja

W zeszłym roku dostałam do przetestowania dwa kosmetyki z firm Novaclear.
Maseczka





Maseczka jest całkiem spoko. Faktycznie pomogło mi trochę z trądzikiem, cera była lepsza.
Z wydajnością to tak średnio.
Maseczka była dość przyjemna w zapachu. Opakowanie straszne! Jak chciałam otworzyć tubkę to musiałam użyć czegoś twardego, bo bym sobie pazury połamała.
Na pewno sama bym sobie tej maseczki nie kupiła. Cena przerażająca jednak trochę tego mało jest. Szału nie było.

Ocena: 5/10


Krem




Chyba najgorszy kosmetyk jaki miałam. Krem chyba nic mi nie pomógł jak było tak było, ale jaki smród?
Takiego smrodu nigdy nie czułam. Mieszkam na zadupiu i czasami zalatuje jakimś świńskim smrodkiem z chlewa sąsiada, ale to jest perfum francuski przy tym kremie.
Jak nałożyłam ten krem na twarz rano to po paru godzinach mój były już chłopak dalej czuł ten odór i kazał mi to zmyć z twarzy.

Za taką cenę to ja na pewno tego nie kupię.
Ocena: 2/10 (punkt za opakowanie)

Fajnie było dostać kosmetyk do przetestowania. To był mój pierwszy raz.

Zapraszam na fanpage Novaclear.


rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz