Zakochałam się w Grześku

Oto zdjęcie mojego wybranka:



Lubię łakocie ale ten batonik podbił moje serce. Normalnie orgazm w ustach. (Bez skojarzeń zboczuchy!)

Smakiem chyba przypomina mi yogowafla. Kojarzy ktoś?

(Zdjęcie pochodzi z sklepu <klik>)

Wiecie gdzie można dostać jeszcze yogowafla?


Patrzajcie co kupiłam dzisiaj.
Już trochę poćwiczyłam.
Nie zamierzam się odchudzać po prostu trzeba trochę mięśnie rozruszać i kondycji nabrać.


Coś w aparacie nakopałam i zdjęcie takiej lipnej jakości są. Chyba za małą przysłonę dałam. :x

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz