Pjezenty part 2

2 dniowe urodziny prawie jak wesele. :D
Miałam tort, który zbytnio mi nie smakował. Nie lubię tortów śmietankowych, no chyba, że jest czekolada. Tu nie było ani grana czekolady. :(





Od kuzyna i jego żony dostałam filtr UV, który w cyfrówkach jedynie chroni obiektyw przed uszkodzeniami mechanicznymi.



Oraz pudełko...


w którym było...


lusterko



Od chrzestnego dostałam kartkę i kwiaty.
Zapewne nie wiecie jednej rzeczy o mnie. 
Zbieram kartki pocztowe, urodzinowe.


Od chrzestnej dostałam kartę z owcą (patrz mój nick) i ta owca ma zielone oczy jak ja. :D



Od kuzynek dostałam kolczyki i stojak na kolczyki. 
Kolczyki sowy zaginęły, bo moja babcia robiła "porządek" w moim pokoju i jak zwykle nic znaleźć nie mogę.



Moja kuzynka sama robiła niektóre kolczyki.





Urodziny przebiegły spokojnie. Nie było żadnych kłótni i jestem zszokowana tym. :D

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz