Milusio


Ostatnio na gliterach pewna użytkowniczka (http://galeria.glitery.pl/profil-demilovato56) zrobiła konkurs na najlepszego admina, moderatora. Każda zapisana osoba musi napisać, który admin, moderator jest najlepszy i dlaczego.
Zazwyczaj jak ktoś do mnie pisze to z pretensjami, oczywiście musi być caps lock i dużo wykrzykników, bo rokiowca to ślepa baba i nic nie widzi. Człowiekowi czasami się odechciewa wszystkiego jak czyta same negatywne opinie. Narzekają, ze no we notki są itd. No ale nie ja to wymyśliłam i to jest dla ich dobra.
Niektórzy użytkownicy nawet o mnie napisali parę miłych słów. Człowiekowi po przeczytaniu tego robi się od razu milej. Nie uważam się za ideał jestem tylko człowiekiem i mam prawo popełniać błędy. Tylko niektórzy czasami tego nie rozumieją.
Oto parę zgłoszeń z konkursu:




rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz