Zakupy

Dzisiaj zrobiłam małe zakupy, ale przed zakupami byłam w biurze po kasę na przesyłki. Z Andrzejem przyjechaliśmy wcześniej niż mój szef to poszliśmy wymienić moje 80 naklejek na zwierzaczka do Fresh marketu. Do wyboru miałam lwa, który miał rozczochraną czuprynę, hipcia, który był zaćpany i żyrafkę. Wybrałam żyrafkę.
Mam już 5 naklejek do następnego zwierza. Chyba nie uzbieram wszystkich. 
Po wizycie w pracy pojechaliśmy do Andrzejka i tam powiedziałam jakoś do 13:30 i wyruszyłam na szoping.
Kupiłam gumioki. Mam nadzieję, że uczulenia nie dostanę.

Kupiłam też kadzidełka jedno opakowanie za 50gr.
Jutro z Dzidzim i Misiaczkiem Pysiaczkiem jedziemy na targ też na szoping.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz