Prezenty


Na urodziny dostałam prezenty. 
Jednym z prezentów jest łóżko, które dostanę pod koniec miesiąca dopiero. To jest prezent od rodziców.

Od Dominiki dostałam bluzkę.


Od Andrzejka dostałam dużo prezentów, ale dopiero dzisiaj mi dał to, bo miało jeszcze coś dojść lecz nie doszło.
Dostałam obraz. W ogóle nie wiem skąd Andrzej wpadł na pomysł by mi obraz kupić. 


Dostałam też pantofelek na biżuterię. Trochę kolorystycznie mi się nie podoba za dużo tych błyskotek, ale jak na faceta to dobrze wybrał. 
Jeszcze od Andrzejka dostałam "mieszadełko" do herbaty elektryczne.  Na 18 urodziny nie dał mi nic takiego więc teraz dostałam.  Zawsze chciałam jakiś fartuch, albo coś takiego śmiesznego lekko zboczonego.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz