Mybox


Wczoraj dostałam mojego *Myboxa*.
Paczuszkę stworzyła www.feshionowa.pinger.pl Bardzo dziękuję za paczusie. :)
Kosmetyki były zapakowane w małe niebieskie pudełeczko. Zastanawiam się co z nim trzymać, bo jest świetne. :D


No i w pudełeczku znajdowały się kosmetyki.

1. Farmona- migdałowy balsam do ciała
2. Ziaja nuno- maska z zieloną glinką (Mam nadzieję, ze mi wysypka nie wyskoczy.) :)
3. Alterra- maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych
4. Miss Selene- lakier do paznokci nr 214
5. Isana- chusteczka do zmywania lakieru do paznokci. (Nie wiedziałam, że taki bajer jest już.)
6. Avon- odżywcza maseczka do twarzy z masłem Shea
7. Avon- krem wzmacniający
8. Avon- złote serum rozświetlające.

Oczywiście list był w środku.

Boxa organizowała http://extravagancja.pinger.pl/

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz