Poczta Polska


Byłam dzisiaj wysłać paczki z pracy, bo dziewczynki i jeden chłopiec wygrali nagrody w loterii. http://galeria.glitery.pl/couponLottery.php
Jakieś 10 koper polecony ekonomiczny do tego fakturka.
Podchodzę do okienka i babka na mnie patrzy jakby chciała powiedzieć "Boże Święty ileż tego" Pyta się mnie jakim to wysyłam daję jej karteczki i patrzy na mnie "Boże Święty babo umrzyj." Stoję i podaję jej po kolei koperty, by to szybko i sprawnie poszło. Babka miała takie ruchy wolne... W Mikołowie na poczcie babka bez problemu nakleja jak jakaś maszyna 1 2 3 i po krzyku, fakturę bez problemu mi wyda i jest git. Babka skończyła mówi mi 37,50zł dobra daję jej i mówię do tego jeszcze fakturka. Jak się wtedy spojrzała na mnie, jej wzrok mówił "Gdzie by zakopać zwłoki tej dziewczyny gdy już umrze.". Wzdychała jakby nie wiadomo co robiła, ale  w końcu fakturę dała.
Kurde bele wolę już jechać do Mikołowa i to szybciej załatwię bez nerwów niż tutaj u mnie na poczcie. :-/
Nie podoba Ci się robota to się zwolnij i rozdawaj ulotki. Mnie też te dzieci czasami wkurzają, ale nie ma źle i nie stękam tak jak niektóre osoby.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz